środa, 5 października 2011

szybko, szybko!


Już czuję jesień. Nawet nie można okna na oścież otworzyć bo już chłodno. Kurczę, zanim wezmę sie do pisania posta mam tyle rzeczy w głowie a jak juz zasiadam to nic nie pamietam.wiecie jak wygladaja sowy z modeliny ? postaram sie pokazać w przyszłym poście moja, ktory sama zrobiłam [; O własnie taka.
To akurat zdjecie jest skopiowane, żebyscie wiedziały o co mi chodzi ;) Matko mam jutr osprawdzan z polskiego.Mam nadzieje, ze sie nauczę. Dzisiejszy z histori .. moze 4 bedzie. Znów jestem sama i znów nie ma mi kto zrobić zdjecia. dziejszy outfit taki skromny, mało przemyslany, rozumiecie - stres przed sprawdzanem ;) co myslicie o jegginsach ? zawsze mam problem z ich zakładaniem (musze podskakiwac) nie lubie dekoltów o takim kształcie jakos mi nie pasuja ale cóż. chyba pojde sie pouczyć, wypadałoby.









3 komentarze:

  1. Ja z zakładaniem legginsów nie mam problemu ;P Mnie sprawdzian z historii czeka w przyszłym tygodniu ;D Nie stresuję się, ale nie powiem, że jakaś dobra ocenka by sie przydała ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie!

    Może poobserwujemy się wzajemnie? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na konkurs w którym do wygrania srebrny wisiorek z River Island prosto z Londynu:-)

    MademoisellePoisson

    OdpowiedzUsuń